Events

ALTRES EVENTS

En Fundació PortAventura, també realitzem esdeveniments puntuals en col·laboració amb altres fundacions com la AFANOC, Down Catalunya o FEDAIA.

POSA'T LA GORRA

El “Posa’t la Gorra!” compleix vint anys sensibilitzant sobre el càncer infantil en PortAventura Park

L’esdeveniment anual “Posa’t la Gorra!” organitzat per l’Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC) en PortAventura Park va celebrar el seu vintè aniversari amb entusiasme i solidaritat.

Unes 2.500 persones van comprar l’entrada solidària per 25 euros per a mostrar empatia cap als nens i adolescents amb càncer, lluint gorres com a símbol de suport.

La música va ser el plat principal de l’esdeveniment, amb les batucades de Reusamba i Engrescats de Tarragona. Durant l’esdeveniment, es va commemorar el desè aniversari de la Casa dels Xuklis, un projecte que proporciona allotjament temporal a famílies afectades pel càncer. L’acte final va comptar amb la música de Digital Hits, tancant un dia especial ple d’entreteniment i suport gràcies al suport de la Fundació PortAventura, que va permetre a moltes persones unir-se a la campanya i brindar ajuda a les famílies necessitades.

Organització

Associació de Nens amb Càncer (AFANOC)

Celebrada la tretzena edició del "Fent Amics" en PortAventura

FENT AMICS

La jornada solidària ‘Fent Amics’, organitzada anualment per Down Catalunya i la Fundació PortAventura, és un esdeveniment que busca promoure la inclusió i recaptar fons per a fer costat a persones amb síndrome de Down i les seves famílies.

Durant aquest dia especial, el parc temàtic s’omple d’alegria i solidaritat, oferint activitats adaptades per a persones de totes les edats i habilitats. Des d’espectacles en viu fins a xerrades educatives, l’esdeveniment destaca la importància de la inclusió educativa i laboral.

La jornada culmina amb una emotiva cerimònia on es reconeixen els assoliments i la dedicació dels participants. Les donacions generoses contribueixen a finançar programes essencials, com a educació inclusiva i atenció mèdica especialitzada. ‘Fent Amics’ no sols crea consciència, sinó que també transforma vides, promovent un món més inclusiu i compassiu per a tots.

Down Catalunya

UN SOMRIURE PER LA INFÀNCIA

La jornada solidària 'Un somriure per la infància' organitzada anualment per la Fundació PortAventura és un esdeveniment que té com a objectiu brindar suport a nens desfavorits i les seves famílies.

Durant aquest dia especial, el parc temàtic s’omple de riures i alegria mentre els nens gaudeixen d’activitats emocionants i experiències úniques.

La jornada no sols ofereix entreteniment, sinó també oportunitats educatives i recursos per a millorar la qualitat de vida dels nens beneficiaris.

La generositat dels donants i patrocinadors contribueix a finançar projectes vitals, com a educació, atenció mèdica i programes de nutrició. A més de recaptar fons essencials, ‘Un somriure per la infància’ també crea consciència sobre els desafiaments que enfronten els nens desfavorits, fomentant un sentit de comunitat i empatia.

Aquest esdeveniment no sols deixa una impressió duradora en els cors dels participants, sinó que també il·lumina el futur dels nens, brindant-los esperança i oportunitats per a un futur millor.

FEDAIA