Des de 2011, la Fundació ha col·laborat amb 814 entitats afins i ha concedit ajudes per valor de 6.300.000 euros a través de nombrosos projectes. A més, al llarg d'aquests anys, més de 68.000 nens i adolescents en risc d'exclusió s'han beneficiat dels diferents programes.

Fundació PortAventura canalitza i impulsa l’acció social de PortAventura World, eix vertebrador de l’estratègia global de Responsabilitat Corporativa de la companyia focalitzada en la cerca permanent de l’equilibri econòmic, social i mediambiental.

L’arribada de PortAventura Dreams ens permet continuar generant un valor real per a la societat. Estem convençuts que el projecte tindrà un efecte molt positiu en la vida de moltes famílies”, ha comentat Ramón Marsal, President de la Fundació PortAventura.

El valor de l'oci dins de la teràpia de recuperació

El projecte, concebut com un espai lúdic i d’interacció, té com a objectiu generar un efecte positiu sobre la recuperació des d’un punt de vista psicològic, al mateix temps que permetrà nodrir nous moments d’unió familiar.

Per aquest motiu i, amb l’objectiu de confirmar científicament els beneficis de l’oci en la salut, l’Hospital Vall d’Hebron realitzarà un estudi psicològic pioner que tractarà de mesurar la repercussió d’una experiència lúdic-terapèutica, fora de l’entorn hospitalari, en el benestar emocional de menors malalts en el moment final del seu tractament i el dels seus familiars. L’estudi arrenca amb les arribada de les primera famílies al village.

“Existeixen poques recerques sobre la repercussió d’intervencions breus que combinin aspectes lúdics i terapèutics en el benestar de nens i nenes amb malalties greus i el de les seves famílies. Aquest estudi pilot ens permetrà mesurar aquests aspectes, ampliar el coneixement científic i definir noves estratègies d’actuació dirigides a millorar la qualitat de vida de pacients amb malalties cròniques i la dels seus familiars”, ha explicat el Dr. Josep Antoni Ramos Quiroga, Cap del Servei de Psiquiatria de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron.

Sobre Fundació PortAventura

La Fundació, continuadora del treball de PortAventura en el camp de la Responsabilitat Social Corporativa, neix en 2011 i centra els seus esforços en el suport a projectes dedicats a nens i joves en risc d’exclusió social del territori per raons sanitàries o econòmiques.   .

COL·LABORADORS DREAMS

La col·laboració d’amics, fundacions, empreses i entitats, així com la teva, ens ajuden a desenvolupar el projecte Dreams Village per a continuar rebent a més famílies.