El projecte fomenta el valor de l'oci i els moments d'unió familiar dins de la teràpia de recuperació.

PortAventura Dreams, que allotjarà a unes 200 famílies de tota Espanya en 2020, és un espai únic dissenyat per a gaudir junts d'una estada gratuïta de sis dies plena d'emocions i activitats familiars.

En la iniciativa també participen aliats de primer nivell com a hospitals infantils de referència a Espanya, empreses privades i altres fundacions.

PortAventura World, 22 d’octubre de 2019 – PortAventura Dreams obre avui les seves portes per a rebre a les primeres famílies. El village, que estima acollir a 200 famílies anualment, està situat dins del resort de PortAventura World i cerca oferir una experiència única a nens, nenes i joves que pateixen malalties greus i a les seves famílies.

Amb una inversió de més de 4 milions d’euros, PortAventura Dreams és un espai físic, diferent i lúdic, però també és un espai emocional, ideat per a buscar un efecte positiu des del punt de vista psicològic durant la lluita contra la malaltia, al mateix temps que permet alimentar nous moments d’unió familiar.

“En PortAventura World, volem aportar valor real a la societat i al nostre entorn. Les nostres accions des de la palanca social actuen com a eines per a conjugar totes les necessitats de canvi i sostenibilitat de la companyia. Avui, com un reflex més dels nostres valors, es posa en marxa el projecte PortAventura Dreams”, ha assenyalat Arturo Mas-Sardá, President de PortAventura World.

COL·LABORADORS DREAMS

La col·laboració d’amics, fundacions, empreses i entitats, així com la teva, ens ajuden a desenvolupar el projecte Dreams Village per a continuar rebent a més famílies.